Wednesday, February 18, 2004

en mi playlist..

Wakal-pop/street sound :electronica derechito del df, It sounds like the street, smells like it too, but sounds way better. ( cortesía de laxecroz, sugerencia de boly )
Uriel live @ rioma: no explanation needed, mexicos best house music recorded straight from the decks at THE house bar in mexico city( cortesia de laxekroz )
Miles davis-Kind of blue: As always...
Kill Bill-sdtrk ( cortesia del mike )
Paul Van Dyk- Out there and back ( oldskool BADASS PvD,mentally preparing for coachella im gonna cry like a gringa teenage "tigerbeat reader" blonde in a n'sync concert )
Belanova-Cocktail- Interesante , me extraña y me da gusto que telehit no los corrompió, melodias electronicas que suenan a Acapulco al atardecer con una niña bonita en el asiento pasajero de un convertible clasico, que aparta bonito
Thievery corp-Live@Rennes ( cortesia de slsk, reminds me of last year's coachella )
Jamiroquai Live@VeronaEste huey ha de rifar tantisimo en vivo. Bastardo, quiero o su gorro ridiculo pa quitarme el frio en las mañanas en el café o sus carros.( cortesia de slsk )
Silencio:peace givin & so beatiful, sin el no existiria la musica ( cortesia de 4 paredes, o un jardin )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

website hits